ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA DOSTAWĘ PALIWA AVGAS 100 LL
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej równowartość 30 000 euro, realizowane: na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 1/2014 z dnia 28.04.2014r. Prezesa Zarządu Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach.
I. Zamawiający:
Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach
KRS 0000432701
Reprezentowana przez Radosława Nowosielskiego – Prezesa Zarządu
adres korespondencyjny: Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o.
Gryźliny 64,
10-034 Stawiguda
tel. 502 538 766 – Radosław Nowosielski
e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
II. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa paliwa AVGAS 100 LL do dalszej odsprzedaży w ilości 4500 litrów, z przeznaczeniem do tankowania samolotów na lądowisku w Gryźlinach, gmina Stawiguda, województwo warmińsko-mazurskie.
Zakres zamówienia publicznego : Paliwo powinno odpowiadać normie DEF STAN 91-90 ed.3 ASTMD 910 ws. wymagań dotyczących produktu WT.
III. Termin realizacji zamówienia publicznego: – do 09.11.2019 roku do godz. 16.00
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu dostawy maksymalnie do 15.11.2019 roku pod warunkiem, pisemnego uzgodnienia tego terminu z zamawiającym oraz uzyskania lepszej ceny (np. w związku z łączonym transportem dostawy).
W powyższym przypadku wykonawca składa ofertę wariantową – pierwsza z podaniem terminu do 09.11.2019 r. oraz drugą z podaniem terminu dostawy do 15.11.2019 r.
IV. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
1. Posiadanie wymaganych obowiązującym prawem uprawnień do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia,
2. Posiadanie środka transportu do wykonania usługi.
3. Wykonawca umożliwi pobranie 2 próbek dostarczonego paliwa, które po odpowiednim oznakowaniu przez strony, będą zdeponowane po jednej: u zamawiającego i wykonawcy.
4. Złożenie przez wykonawcę oświadczenia że paliwo spełnia żądane normy i w razie wypadku, z powodu wadliwego paliwa, wykonawca bierze na siebie wszelkie konsekwencje wynikające z postępowania przez Państwową Komisję Badania Wypadków Lotniczych oraz innych służb.
V. Wymagania dotyczące ceny oraz sposób oceny ofert:
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie ceny (załącznik nr 1 wzór formularza oferty) – zawierającej wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia opisanego w pkt II.
2. Należy podać cenę w wysokości brutto, z wyszczególnieniem wartości netto i podaniem wartości podatku VAT.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium: cena ofertowa brutto 100 %.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty:
Podpisaną ofertę należy przesłać Zamawiającemu do dnia 31.10.2019 roku do godz. 15.00 (włącznie) – pocztą/ kurierem (decyduje data wpływu oferty) lub – pocztą elektroniczną na adres :
fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
VII. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcą:
Radosław Nowosielski tel. 502 538 766
e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
Załączniki: 1) Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Zaproszenie do złożenia oferty – link
Radosław Nowosielski Prezes Zarządu
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku braku środków finansowych na jego realizację lub jeżeli realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym