ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA DEMONTAŻ, TRANSPORT, MONTAŻ ORAZ KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE DO PRACY, KONTENEROWEJ STACJI TANKOWANIA STATKÓW POWIETRZNYCH
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej równowartość 30 000 euro, realizowane: na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 1/2014 z dnia 28.04.2014r. Prezesa Zarządu Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach.
I. Zamawiający:
Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach
KRS 0000432701
Reprezentowana przez Radosława Nowosielskiego – Prezesa Zarządu
adres korespondencyjny:
Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. Gryźliny 64, 10-034 Stawiguda
tel. 502 538 766 – Radosław Nowosielski
e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
II. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Demontaż, transport, montaż oraz kompleksowe przygotowanie do pracy, kontenerowej stacji tankowania statków powietrznych (samolotów, śmigłowców) z funkcją magazynowania i wydawania benzyny lotniczej JET na potrzeby lotniska w Gryźlinach (11-034 Stawiguda) wraz z podłączeniem niezbędnej instalacji elektrycznej.
Zamawiający wymaga aby:
– transport kontenerowej stacji paliw odbył się specjalistycznym środkiem transportu (z miejscowości Kamień Duży k. Iławy (woj. warmińsko-mazurskie) na lotnisko w m. Gryźliny w gm. Stawiguda ((woj. warmińsko-mazurskie)
– w chwili przekazania, stacja była gotowa do uruchomienia na stanowisku pracy. Użyte do montażu materiały i elementy muszą odpowiadać wymaganiom międzynarodowych norm i przepisom dotyczących tankowania statków powietrznych
– w dniu przekazania stacja posiadała wszystkie wymagane prawem zezwolenia dot. obrotu paliwami płynnymi, tzn. Urzędu Dozoru Technicznego oraz Urzędu Miar
Parametry techniczne stacji: – zbiornik magazynowy naziemny jednokomorowy o łącznej pojemności nominalnej V= 10m3, posadowionego na dwóch stopach,
– odmierzacz dystrybucyjny, za pomocą którego realizowane są wszystkie funkcje technologiczne, znajduje się w zamykanej odpornej na warunki atmosferyczne obudowie, jest przystosowany do podłączenia rurociągów technologicznych (ze zbiornikiem) i wyposażony w instalację elektryczną.
Zespoły i elementy stacji paliw:
- zespół pompowo-odgazowujący (pompa paliwa lotniczego z dwoma filtrami ochronnymi i odgaźnikiem),
- silnik elektryczny napędu pompy min. 0,75kW,
- filtr – monitor do paliwa lotniczego,
- manometr różnicowy
- licznik paliwa z kalkulatorem elektronicznym,
- aluminiowe zwijadło węża z piastą do paliwa lotniczego o napędzie sprężynowym,
- wąż tankujący do paliwa lotniczego, L=15 m z przeziernikiem i pistoletowym zaworem wydawczym
- osprzęt technologiczny, połączenia rurowe, układy sterowania i kontroli,
- tablica informacyjna – opis elementów obsługowych,
- schemat instalacji z opisem,
- instalacja antyelektrostatyczna – zwijadło z linką nierdzewną min. 30mb i zaciskiem szczękowym,
- wyłącznik główny zasilania
Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej, na miejscu realizacji zadania.
III. Termin realizacji zamówienia publicznego:
1. Odbiór stacji kontenerowej z m. Kamień Duży i jej transport na lotnisko w m. Gryźliny – od dnia 25.11.2019 r. do dnia 29.11.2019 r.
2. Uruchomienie stacji paliw na lotnisku w Gryźlinach do dnia 04.01.2020 roku do godz. 16.00
IV. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
1. Posiadanie wymaganych obowiązującym prawem uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia lub dysponowanie podmiotami/osobami posiadającymi takie uprawnienia.
V. Wymagania dotyczące ceny, płatności oraz sposób oceny ofert:
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie ceny (załącznik nr 1- wzór formularza oferty) zawierającej wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia opisanego w pkt II.
2. Należy podać cenę w wysokości brutto, z wyszczególnieniem wartości netto i podaniem wartości podatku VAT.
3. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 7 dni od protokolarnego przekazaniu przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wypłaty zaliczki na poczet realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości do 50 % jego wartości.
5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium: cena ofertowa netto 100 %.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty: Podpisaną ofertę należy: przesłać/dostarczyć Zamawiającemu do dnia 08.11.2019 roku (włącznie), pocztą/kurierem (decyduje data wpływu oferty), pocztą elektroniczną na adres : fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl lub osobiście.
VII. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcą:
Radosław Nowosielski
tel. 502 538 766
e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
Załączniki: 1) Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Zaproszenie do złożenia oferty – link
Radosław Nowosielski Prezes Zarządu
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku braku środków finansowych na jego realizację lub jeżeli realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym.